Co je třeba vědět, když chci začít podnikat on-line?

Rok 2020 nám ukázal, že dnes více než kdy předtím je důležité přesunout svou práci/ byznys/ život do on-line prostředí.

A já bych jen chtěla dodat první věc, na kterou je dobré myslet, když se pro tento krok rozhodnu : on-line je skvělý sluha, ale velmi, velmi špatný pán. (O tom jak přestat prokrastinovat scrollováním napíšu zvláštní článek)

Věřte, že na své podnikatelské dráze jsem zažila už spoustu lidí, kteří začali, něco málo udělali, scrollovali, scrollovali, něco málo udělali, scrollovali a pak skončili, protože je on-line svět semlel.

Proto nebuďte jedním z nich a dejte si jedno významné pravidlo hned od začátku. TVOŘ PŘEDTÍM NEŽ ZAČNEŠ KONZUMOVAT. Amen.

Online podnikatelka v akci. Všimněte si té kinderčokolády :-D nejdůležitější věc, hned po tom počítači :-D

Jak tedy začít?

Jako první je dobré si uvědomit jednu věc: Mám svůj produkt /službu nebo ne?

Pokud ano, je napůl vyhráno a teď už se přesuňte níž na další kroky.

Pokud ne, máte na výběr z několika možností:

Buď si produkt nebo službu vytvoříte (na to existuje spousta kurzů, případně o tom napíšu další články) anebo se spojíte s nějakým dodavatelem, ať už ve formě affiliate marketingu, dropshipingu nebo network marketingu (výhody a nevýhody každého z nich v dalším článku).

A krok dvě je:

BÝT NA INTERNETU VIDĚT.

A když říkám být vidět, myslím tím být opravdu hooooodně moc vidět. A to nejlépe se lidem i hodně otevřít, aby vás poznali a tudíž chtěli nakupovat PRÁVĚ OD VÁS, případně podnikat přímo s vámi.

Je třeba si uvědomit, že internet je jako veliký oceán a v něm plave velikánská spousta ryb. Proč byste zrovna vy měli být ta, kterou si někdo vybere?

Lidé vás potřebují poznat a když říkám VÁS, myslím tím VÁS.

Lidé kupují od lidí, které mají rádi a kterým VĚŘÍ. Když se budete schovávat za něco/někoho, hádejte co? Půjdou jinam a to právě k někomu, koho znají a věří.

Proto – není dobrý nápad jít do onlinu, být incognito a čekat, že se lidi pohrnou, tak to prostě nefunguje a když, budete muset hodně moc investovat do reklamy.

Představte si to jako ulici, ve kterém je spousta obchodů se stejným produktem/službou?

Který si vyberete?

Nějaký no name, o kom jste v životě neslyšeli, kde nevíte jestli je ta služba dobrá, kde se k vám budou i chovat jako k no name číslu na účtence? Nebo někam, kde znáte majitele, víte, co to jsou za lidi, víte, že jsou poctiví, víte o nich třeba i to, jak začínali, ….. Chápete kam mířím? ;-)

Volba je na vás :-)

Pokud vám dnešní článek pomohl, budu ráda, když jej budete sdílet, pravděpodobně totiž může pomoct i dalším lidem :-) Děkujuuu

S láskou

Mentorka. Online podnikatelka. Totální životní nadšenec. Všudezdejší snílek. Máma dvou malých nádherných bytostí. Na nikdy nekončící cestě osobního a podnikatelského růstu. Více o mně se můžete dočíst tady >>
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.